Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кирлан О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Кирлан О. В. 
Шляхи формування асоціативного мислення молодших школярів на уроках рідної мови в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / О. В. Кирлан // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 213-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_55
Обгрунтовано актуальність проблеми формування асоціативного мислення у молодших школярів на уроках рідної мови в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. Акцентовано увагу на тому, що асоціативне мислення учнів формується такими шляхами: забезпечення взаємозв’язку чуттєвого та логічного елементів пізнання, проведення уроків мислення на природі (через активне, самостійне виконання школярами розумових дій, формування дійових знань та проведення спостережень серед природи, яка є джерелом розумового розвитку дитини), стимулювання інтелектуальних почуттів та пізнавального інтересу учнів, врахування індивідуальних особливостей кожної дитини.Обоснована актуальность проблемы формирования ассоциативного мышления у младших школьников на уроках родного языка в педагогическом наследии В. А. Сухомлинского. Акцентировано внимание на том, что ассоциативное мышление учащихся формируется такими путями: обеспечение взаимосвязи чувственного и логического элементов познания, проведение уроков мышления на природе (через активное, самостоятельное выполнение школьниками мыслительных действий, формирование действенных знаний и проведение наблюдений средиприроды, которая является источником умственного развития ребенка), стимулирование интеллектуальных чувств и познавательного интереса учащихся, учет индивидуальных особенностей каждого ребенка.Actuality of the problem of forming associative thinking of junior pupils during the lessons of mother tongue in the pedagogical heritage of V. O. Sukhomlyns’kyi is proved in the article. The author points out that associative thinking of pupils is formed in the next ways: providing the interconnection of sensual and logical elements of cognition, giving the outside thinking lessons (through active and individual accomplishment of mental actions by pupils, through forming active knowledge and throughconducting observations in nature, which is the source of mental development of a child), stimulating intellectual feelings and cognitive interest of pupils, considering individual peculiarities of every child.
Попередній перегляд:   Завантажити - 253.453 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Кирлан О. В. 
Навчальні програми з читання для початкової школи України другої половини ХХ ст. в контексті реформування системи початкової освіти [Електронний ресурс] / О. В. Кирлан // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 1. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 295.523 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського